7 marca 2012

pytania :)

niestety,  tylko dwie osoby zadały mi pytania ale dobre i to ;) 
ale nadal proszę o pytania choćby pod tym postem.



  • jaki jest twój ulubiony przedmiot?

Z przedmiotem to w sumie różnie ,w podstawówce lubiłam przyrodę :) a teraz WOS i historia to chyba te przedmioty które wręcz uwielbiam a nauka na nie nie przychodzi mi z większymi trudnościami :)

  • jaki jest twój styl ?

na co dzień wybieram raczej mało skomplikowane stroje ale wygodne, zdarza się że zakładam pierwsze lepsze spodnie i zwykłą bluzę gdy nie chce mi się za bardzo wyróżniać w szkole ;) Mój styl raczej nie jest jakiś bardzo specyficzny, co zresztą można zobaczyć na moich zdjęciach :)

  • Masz jakieś zwierzęta?

teraz już nie, ale kiedyś miałam dwa patyczaki i dwa chomiczki :))) Ale zawsze marzyłam zeby mieć kotka, najlepiej rudego albo biało-czarnego :)

  • Jaki jest zazwyczaj twój makijaż ?

Mój makijaż to zazwyczaj lekki podkład i tusz do rzęs, czasem dokładam do tego jeszcze jakąś pomadkę i róż na policzki. 
Ale w sumie gdy idę do szkoły (a np. widzę się z moim chłopakiem ) to się w ogóle nie maluje, ewentualnie tylko tuszem :)

  • jakie jest Twoje największe marzenie ?

w sumie to mam dwa (?) " największe" marzenia ( jakoś  w połowie lipca zostanie już tylko jedno )
- wycieczka po Portugalii i odwiedzenie największych stolic w Europie.
- póki co to napisanie jak najlepiej egzaminu gimnazjalnego i dostanie się do wymarzonego liceum ;)


a teraz kilka starych zdjęć :








patrząc na stare zdjęcia widzę jak się zmieniam z roku na rok :)


4 komentarze: