10 marca 2012

kraje ?

W końcu mam chwilę żeby tu napisać, na szczęście od poniedziałku mam rekolekcję, w czwartek zawody i tylko w piątek do szkoły na sprawdzian z Wosu :) dlatego spodziewajcie się kilku wpisów w nadchodzącym tygodniu.  
  A dzisiaj wpis o wyjazdach, a konkretnie o miastach/państwach w których chciałybyście zamieszkać albo chociaż je zwiedzić:) Moim najskrytszym marzeniem jest pojechanie do Nowego Jorku, Japonii albo Portugalii :) A wy który z krajów świata chciałybyście zwiedzić ?






pod postem piszcie o czym chciałybyście tutaj poczytać ;)))

7 komentarzy:

  1. Ja bym chciała do Londynu i Paryża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great pictures!!
    I really like your blog, dear, so I'm following it now with bloglovin.com

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę jechać do Anglii, USA i Japonii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym odwiedzić Londyn.. Marzenie <3
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję!:) Nowy Jork, moje marzenie już od ładnych kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń