8 października 2011

wilno.

    Dawno nie pisałam, ale tylko dlatego że miałam małe problemy w tym tygodniu i najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu pisać.Ale wszystko już jest okej :) Więc w sumie nie ma co się martwić, dużo nauki w tym tygodniu , we wtorek na kręgle z klasą , a w piątek występ w przedstawieniu na dzień nauczyciela. Więc ogółem luzik :))  
    Już w połowie tygodnia chciałam wam dodać zdjęcia z tegorocznych wakacji i wypadu do Wilna z rodzicami i znajomymi. Jest to najcudowniejsze miasto w jakim do tej pory byłam. Zakochałam się od razu. Te wszytskie kościoły  których tam jest naprawdę pełno, są przepiękne. Wszystko przepięknie odrestaurowane. Po prostu cudo. Niestety większość zdjęć w niewyjaśniony sposób usunęła się, więc mam ich naprawdę niewiele.  

















3 komentarze:

  1. jakie fajne kurczaki :> ogólnie fajne zdjęcia :D poza akademią macie w pt jakieś lekcje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, bardzo klimatyczne miasto! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam Obserwuje i Zapraszam do mnie:)♥♥

    OdpowiedzUsuń