19 października 2011

brak czasu.

Niestety cierpię na totalny brak czasu na cokolwiek. Dopiero teraz wróciłam po całym dniu do domu, a zaraz i tak muszę brać się za lekcję i naukę na jutrzejszy sprawdzian z niemieckiego  :) Niestety szkoła w tym roku załamuje mnie i pod względem ilości nauki, jaki i pod  względem totalnego braku czasu :(( Ale damy radę, w sumie byle do kwietnia i egzaminów bo potem to już tylko poprawianie ocen na koniec i w ogóle. Nie mam żadnych nowych zdjęć, więc zanudzę wam jakimiś starociami : )
















przepraszam, ze tak rzadko dodaję posty. 
Ale to wyłącznie przez brak czasu.
W weekend postaram się napisać kilka dłuższych postów żeby mieć na cały tydzień : ))

6 komentarzy:

  1. może i zdjęcia stare ale bardzo piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi także podobają się te zdjęcia ;d
    ogólnie świetny blog,obserwuje i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tak samo , kompletny brak czasu..
    nie przypuszczałabym , ze ta 3 gimnazjum będzie taka straszna..

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie przyrodnicze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są takie zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń