23 września 2011

    Z racji, ze póki co nie mam dostępu do laptopa na którym jest większość moich zdjęć to zdjęć mojego autorstwa nie będzie. Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy z mamą i niestety kupiłam tylko lakier do paznokci z essence w kolorze nude do frencha , oraz maskarę. Również z marki essence którą ubóstwiam <3 i szczerze wszystkim polecam :)))
    Po pierwsze produkty są dobrej jakości i np lakiery których wypróbowałam już kilka w różnych kolorach trzymają się 3-4 dni bez odprysków. Więc jak za tak niską cenę są naprawdę świetne. Podobnie jak podkłady, sama posiadam jeden i co prawda używam go bardzo rzadko, to nie mam co narzekać bo nie to że pięknie pachnie to bardzo łatwo się go aplikuje. 
    Dlatego dzisiaj w związku z moimi zakupami trochę wzorów na paznokcie :








2 komentarze:

  1. nie mogę patrzeć na takie paznokcie bo budzi się zazdrość że ja takich nie mam :<

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, chciałabym was wszystkich serdecznie zaprosić (komentatorów i właścicielke) na mój blog; http://sasiaa-smile.blogspot.com
    blog liczy 233 obserwatorów (liczba wciąż rośnie) acz komentarzy malutko. :((
    Więc serdecznie zapraszam do komentowania i śledzenia nowych postów na sasiaa-smile . :D
    do właścicielki; ja już obserwuje twój blog teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń